Naš brand razlog je zbog čega netko bira upravo nas i ono što nudimo, iako budimo realni, ima na tisuće sličnih ponuda na tržištu.
Želite se istaknuti na tržištu, pozicionirati se, naći nove klijente ili suradnike, postići utjecaj ili poslovni rast? Brendiranje će vam pomoći u tome.
Sve što vi jeste, kako se ponašate i ophodite s ljudima, vizuali i način komunikacije, reputacija, u što vjerujete i osjećaj koji ljudi imaju dok su u doticaju s vama – sve je to vaš brend.
Htjeli mi to ili ne, ljudi imaju mišljenje o nama i našem proizvodu/usluzi.
Možda smo na njemu radili, možda nismo – možda smo njime zadovoljni, možda nismo, ali on svakako postoji.
Vrijeme je da ga oblikujemo kako mi želimo i na način da nam pomaže na našem osobnom i profesionalnom putu do uspjeha.
Vaš brend je
slika koju će potencijalni klijenti o vama ili o vašem proizvodu/usluzi imati
promocija onog što zastupate i u što vjerujete.
jedinstvena kombinacija vještina i iskustva koja vas čine – vama.
jedan od razloga zbog čega klijenti i suradnici biraju upravo vas.
Nakon više od desetljeća iskustva u provedbi edukacija mogu reći da uglavnom zbog krive percepcije prodaje i promocije poduzetnici ne odrade kako bi trebali promociju i brendiranje vlastitih biznisa, usluga i proizvoda..
To je razlog zbog čega kroz život i karijeru ne ostvare željeni uspjeh i ne dobiju zaslužena priznanja.
Nikad više nego sada nije postojalo toliko načina da ljudima pokažete što radite, a opet, nikad nije bilo teže zadobiti pažnju svojih potencijalnih klijenata.
Zatrpani smo informacijama i oglasima, a marketing više nije ono što mislite da jest.
Zato vjerojatno bacate novac na oglase i reklame koji vam ne donose rezultat ili pak vodite društvene mreže koje ne donose nikakav reach.
“Mislila sam da mi je cilj samo staviti oglas i nuditi proizvod, prodati, ali sad vidim da se prvo trebam fokusirati na posve druge stvari” – sudionica edukacije
Brendiranje će vas izdvojiti od ostalih stručnjaka ili tvrtki u vašem području rada, omogućiti da prezentirate svoje usluge i proizvode kako zaslužuju ili pak da dobijete željeno napredovanje.
Ako ne vjerujemo u sebe, kako možemo očekivati da će bilo tko drugi imati povjerenja u nas, kupiti naš proizvod/uslugu ili pak prepoznati naš rad?
Vrijeme je da razbijemo mitove kako je (osobno) brandiranje samo za poslovne ljude ili za proizvode.
Vrijeme je da naučimo koja je naša vrijednost i naučimo time upravljati, kako bi zauvijek maknuli nelagodu i nepotrebnu skromnost na našem putu do uspjeha.
“Najuspješniji su oni koji su svjesni sebe kao proizvoda i koji se znaju prodati.”
Joe Girard, najuspješniji američki prodavač automobila