Kako recenzijama izgraditi povjerenje u naš biznis (i povećati prodaju) ?

Zanima vas kako dobiti više osvrta/recencija?
Kako recenzijama izgraditi povjerenje u vas i vaš biznis?
Kako izgradnjom povjerenja povećati prodaju?
Evo kako.
 

Recenzije nam mogu pomoći izgraditi povjerenje kod klijenata, stvoriti tržišnu prednost, povećati prodaju i poboljšati svoju ponudu (ako slušamo što nam klijenti govore).

Iz dana u dan uporno ponavljam kako je naš brend razlog zbog čega će netko izabrati upravo nas i ono što mi nudimo, unatoč tome što na tržištu ima na stotine, ako ne i tisuće jednako dobrih izbora.

Jednostavno, morate naći način kako da se istaknete i osvojite srca svojih klijenata.

 

Kad tražimo neki proizvod ili uslugu, izabrat ćemo rješenje u koje imamo najviše povjerenja.

No što ako ne znamo ništa o ponuđenim izborima niti imate koga direktno pitati?

Sjetite se, što i vi sami u tom slučaju krećete?

Naravno, čitati recenzije.

Recenzija (lat. recensio < re + censere: prosuditi) je pismeni kritički iskaz odnosno subjektivna ocjena o vašem radu, usluzi ili proizvodu.

Recenzija je iznimno moćan alat u stvaranju povjerenja klijenata u nas.

Istraživanja pokazuju da 91 posto ljudi redovito ili povremeno čita online recenzije, dok čak 84 posto vjeruje u online recenzije koliko i u osobnu preporuku.

To je velika stvar kad pričamo o razlogu zbog čega bi netko trebao izabrati upravo nas, naš proizvod ili uslugu.

Ljudi najčešće ostavljaju osvrte ili kada su oduševljeni ili kad su uznemireni i ljuti.

Oni koji su zadovoljni ili neutralni – najčešće neće reagirati.

 

Kad organiziram neku edukaciju, savjetovanje ili event – ja svaki put dajem sve od sebe.

Dajem konkretne primjere koji vam mogu biti vrijedni u izgradnji svog biznisa, poboljšanju poslovanja i sl.

Potrudim se da stvorim vrijednost koju možete iskoristiti, pa čak i kad se radi o besplatnim edukacijama ili članku poput ovog.

Ako pogledate osvrte na mojoj Facebook stranici “Marina Kolar & Konekta” vidjet ćete da ih ima puno.

Ima ih i na Google Business review, kao i na mojoj web stranici. 

Ponosna sam vlasnica biznisa s 5 zvjezdica što u prijevodu znači da sam svojim klijentima “isporučila” ono što su tražili, a većinom i više od toga, da sam im pomogla ostvariti neki cilj ili  barem stvoriti put do njega.

Zbog čega imam toliko recenzija?

Zato što prvo odradim svoj dio posla najbolje što mogu, a onda direktno zamolim svoje klijente da mi ostave osvrt, ako to žele.

To nije ništa što bi vas trebalo biti sram ili strah.

Ako stvarno vjerujete u svoj proizvod ili uslugu nemojte propustiti pravovremeno zatražiti mišljenje svojih korisnika.

 

Na koji način vam recenzije pomažu da povećate prodaju?

  1. Pomažu kupcima da se lakše odluče
  2. Pokazuju zainteresiranima da ste svoju uslugu već nekome prodali (da neće kupiti “mačka u vreći”)
  3. Daju odgovor na pitanje “Je li ovo ono što tražim?”
  4. Ona je informacija o tome kako radite.
  5. Pomaže u izgradnji povjerenja, uklanja sumnje i može dramatično potaknuti konverzije, a time i prodaju.

Kako potaknuti ostavljanje recenzija?

  • Ponudite odličan proizvod ili uslugu i ljudi će sami htjeti reći drugima koliko su bili zadovoljni suradnjom.
  • Neumorno radite na poboljšanju iskustva koji vaši klijenti imaju s vama.
  • Nakon kupnje proizvoda/usluge pošaljite kupcu e-mail zahvale u kojem se nalazi link na kratak upitnik za obavljenu kupnju.
  • Kreirajte mogućnost ocjenjivanja proizvoda/usluga na vašoj web stranici.
  • Dajte recenzije. Da, ne možeš dobiti ono što sam nisi spreman dati.
  • Postavite tablet na licu mjesta (primjerice, u salonu) gdje ljudi mogu pri odlasku u par sekundi dati osvrt.
  • Neka ostavljanje feedbacka bude jednostavno. Vidjela sam u Americi na WC-ima “feedback stupić” gdje možete pritisnuti jednu od 3 tipke – smajlić, tužan ili ravnodušan i u sekundi dati svoj feedback na čistoću i održavanje prostora.
  • Recenzije je moguće ostaviti i na vašem Google My Business profilu.
  • Ako još nemate upaljenu opciju osvrta na Facebook stranici, svakako je kreirajte i zamolite korisnike da ostave osvrt o vašem radu. Ja nisam uspjela shvatiti kako poslati direktan link baš na osvrte – uvijek bi link bacilo na naslovnicu Facebook stranice, stoga često pošaljem i snimku zaslona s zaokruženim mjestom gdje mogu ostaviti osvrt. Olakšajte svojim klijentima.

Odgovorite na recenziju, kakva god bila, pa makar i loša.

Pričajte s nezadovoljnim kupcem, pitajte ga kako možete ispraviti propust. Nikako se nemojte svađati.

 


Na kraju ovog teksta, i ja ću vas zatražiti osvrt ili recenziju.

U čemu vam pomažu moji članci, newsletteri, e-knjige i edukacije da postignete svoje ciljeve? Što vam je bilo posebno korisno?

Biste li moj rad preporučili svojim prijateljima da lakše pokrenu svoj biznis, stvore svoj brend, ostvare svoje potencijale, osvoje željeni posao ili pak vrate biznis na put uspjeha i zašto?

Ostavite mi osvrt na mojoj Facebook stranici ili mi pošaljite osvrt u poruci ili e-mail. Možeš mi javiti i svoje ideje. 

Vaš feedback omogućava i meni da stalno unaprjeđujem svoj rad i načine na koji vam mogu pomoći.

Hvala vam unaprijed na feedbacku, a onda trk u poslagivanje sustava recenzija za vaš biznis.

Tipkamo se 🙂

Pomažem ti da postigneš osobni i poslovni uspjeh.

Kontaktiraj me.

KLIJENTI/CE o mom radu

  • Marina mi je radila individualno savjetovanje u vezi osobnog brendiranja. Izuzetno profesionalna, stručna i ugodna usluga. Maksimalno savjetujem!

    Zoran Salopek
    poduzetnik i autor knjige "Neboder života" (Planetopija 2019.)
  • U periodu kada više nisam znala kako organizirati tvrtku i srediti komunikacijske kanale koji su bili kaotični, a moje vrijeme na poslu je curilo na nepotrebne zadatke, odlučila sam kontaktirati Marinu. Rad s Marinom pomogao mi je da vratim fokus na ključne i bitne stvari u organizaciji tvrtke. Ukazala mi je kako doći na put u kojem sam i dalje dobar vođa, a i dalje tražim uspješne rezultate svojih kolega koji me cijene i poštuju još više.

    Petra Mesarić
    Direktorica SmartWay d.o.o., najperspektivnija poduzetnica 2018. godine, nagrada Women In Adria
  • Na Marininoj radionici sam dobila više nego ikad na bilo kojoj drugoj i to uz opuštenu atmosferu punu podrške. Ja sam osoba koja teško izlazi iz svoje zone komfora, ali mi je bila pružena ruka, koja mi je pomogla prevazići strahove, pogledati svoju situaciju iz svježe perspektive, a uz to sam dobila i bezbroj savjeta i ideja kako poboljšati situaciju. Imala sam puno “aha” momenata i prvi put osjećam, da se stvarno mogu nositi se s izazovima svog posla. Ono, što sam odnijela od Marine, na slovenskom kažemo “neprecenljivo”. Više nego preporučujem svima, koji imaju slične probleme i dvojbe.

    Lidija Kreft
    prevoditeljica, Slovenija
  • Marina mi je pomogla da jasno vidim svoj cilj i kako mogu bez problema raditi što volim.

    Maja Sabolić
    CEO, Sana pomoć mami i bebi.
  • Oduvijek sam željela pokrenuti svoj posao, spojiti svo znanje i svo obrazovanje koje sam dosad stekla, ali uvijek je tu bila neka bojazan i mnogo neodgovorenih pitanja. Individualno savjetovanje „Pokreni pravi posao“ u Konekti razbistrilo je moje misli i uz sav strah koji je bio prisutan nekoliko godina. Odradile smo odlična individualna savjetovanja, gdje sam izbrusila svoje ideje i spojila ih u djelatnost koja obuhvaća sva moja znanja. Osvijestila sam svoje snage, prednosti, ali i nedostatke na kojima mogu poraditi i dobila vjetar u leđa koji mi je dao hrabrosti da kažem sebi, Jasmina ti to možeš.

    Jasmina Hadela
    Vlasnica obrta za poboljšanje kvalitete života Life
  • Marina je profesionalna i srdačna osoba. U potpunosti se posveti klijentu, pruža vrijedne informacije te snažno motivira. Sve preporuke, hvala Marina.

    Mirjana Vrdoljak
    fitoaromaterapeutkinja, Split
  • Hvala Marina za jučerašnju Konektaonicu i puno korisnih, konkretnih, direktnih i primjenjivih informacija koje sam tamo dobila. Svakako ću doći po još na neku od idućih edukacija. Definitivno preporučujem svim poduzetnicima, bez obzira s čim se bave da posjete Tvoje edukacije jer će sigurno i njima biti od koristi!

    Melita Kukec
    poduzetnica/dizajnerica, Kookabee dizajn, Varaždin
  • When you finally decide to upgrade yourself and your business, Marina Kolar & Konekta have all answers and methods U will need

    Ivana Reić
    CEO, Design Office
  • Potaknuli ste me da svoje potencijale stavim u funkciju i otvorim novo poglavlje u svom životu.

    Tanja Horvat
    poduzetnica
  • Marina je stručna, a istovremeno tako topla, pozitivna, domaća, prijateljska.

    Monika Hudin
    sudionica edukacije
  • Molim te, nastavi raditi to što radiš jer svijetu nedostaje profesionalaca i entuzijasta kao što si ti.

    Mirjana Grbac
    sudionica CH-Q edukacije
About the author

Certified business, branding & success expert.
Posljednjih 19 godina stvaram uspješne osobne i poslovne priče.
I vaša može biti jedna od njih.

Imate pitanje, prijedlog ili tražite edukatoricu/predavačicu?
Kontaktirajte me na marina@konekta.hr.
Želim vam da ostvarite sve svoje potencijale.
Marina