Što kad ti kažu: Što će ti taj agresivan marketing?

Krajem prošle godine dvije su mi poduzetnice rekle da su im njima bliske osobe rekle kako im se ne sviđa njihov “agresivan marketing”.

Obje su mi se obratile za savjet pomalo poljuljane u ispravnost svojih strategija.

Pa, krenimo redom.

I jedna i druga tek su krenule s brendiranjem, počele su pričati svoju priču na uistinu autentičan način i obje to rade dobro.

Bez fejkanja, bez prenemaganja, bez plaćanja publike, bez bombardiranja prodajom, bez kopiranja drugih.

Ako sam na nešto ponosna to je činjenica da svi ljudi koji su završili moje edukacije/individualna savjetovanja o brendiranju rade na svoj jedinstven način.

Nema tu bubanja i kopiranja.

Kroz zajednički rad prvo pronalazimo “vaš glas” koji s ponosom možete komunicirati, a “vaš glas” je vaš i upravo zbog toga ni vaša brend strategija ne može biti slična drugima.

Vaša brend strategija mora biti vaša priča i zbog toga je ne može stvoriti netko umjesto vas i bez vas.

Zbog toga je radimo zajedno, a ne radim je ja za vas ili umjesto vas.

Što će ti taj agresivan marketing? – pitali su ih.

Razumijem da nas takvo padobransko pitanje može izbaciti iz cipela i potaknuti na promišljanje.

No, i u jednom i u drugom slučaju moj savjet ih je odveo u ovom smjeru:

-Tko ti je to rekao?

Je li ta osoba ostvarena i uspješna?

-Je li uspješnija na tom području od tebe i možeš li od nje učiti?

Ako ne – nemamo o čemu pričati.

 

Ne postoji metar za marketing pa da izmjerimo koliko je malo, dosta i previše.

Ono što ti mogu potvrditi je da ako koristiš pull marketing, pun dobrog sadržaja koji odgovara na probleme, potrebe i želje tvoje ciljane skupine, kojeg ljudi ne blokiraju nego jedva čekaju da objaviš i zbog kojeg te prate, koji stvara vjernost brendu, onda nikad nije previše.

Previše može biti samo tebi ako se ti na to previše trošiš, a te aktivnosti nisu dio pametnog prodajnog lijevka isl.

(Bez brige, sve se to da naučiti).

Brend je vrlo subjektivna stvar.

To znači da sve što vi stvorite iznutra (logo, customer experience, content) neće u 100% slučajeva kod ljudi biti takvim i doživljeno, već u skladu s emocijama i prethodnim iskustvima svake pojedine osobe.

Ljudi će vaš brend identitet doživjeti takvi kakvima su oni, a ne kakvi su vi.

Ako drugi imaju problem s isticanjem, ako sami nisu sigurni u vlastitu vrijednost, ako još uvijek ne mogu s ponosom komunicirati svoju priču, ako su imali loša iskustva s nekim napornim prodavačima, ako su ljuti jer drugima ide bolje, ako su tužni jer oni ne dobivaju pozornost koju njihov rad zaslužuje – vjerojatno neće biti sretni ni zbog vašeg uspjeha, kao ni zbog vašeg “izlaska” na svjetla pozornice.

 

I to je OK, ne možete svima biti super i ne mogu vas svi voljeti i neće biti svi sretni zbog vaših uspjeha.

Na kraju krajeva, svi smo mi ljudi.

Čim ste vidljiviji, na većoj ste vjetrometini.

Možda ćete najmanje podrške dobiti upravo od vama bliske osobe.

No u svakom slučaju – nemojte automatski pomisliti da nešto s vama nije u redu.

Oni imaju svoje mišljenje, vi imate svoje.

Ako smatrate da imate što pokazati i dati svijetu – posve je u redu istaknuti se.

Posve je u redu pokazati svijetu što znate.

Posve je u redu stavljati post ili story kad vi to želite.

Posve je u redu da ste ponosni na svoj rad – jer na kraju krajeva, ako vi ne vjerujete u svoj rad, kako možete očekivati da će drugi vjerovati u njega?

 

Vaše brendiranje privući će k vama vaše idealne klijente, ljude s kojima imate slične vrijednosti i s kojima će vam biti više nego lako raditi.

Brendiranjem ćete privući one koji cijene što radite i koji u tome vide vrijednost.

Nije li to smisao biznisa i win-win situacija za obje strane?

Zbog toga što su promocija, brendiranje, marketing i prodaja najčešći “kamen spoticanja” mnogim poduzetnicima na njegovom putu do uspjeha, u Akademiji “Izgradi uspješan biznis” posebnu pozornost posvećujemo upravo tim temama.

Bez pozicioniranja i prodaje, znaš i sama, ne možeš postići uspjeh kakav želiš jer ako ti ne vjeruješ u sebe i svoju priču, ako ne prodaješ s ponosom – tvoji potencijalni klijenti će to osjetiti i to će ih najvjerojatnije odbiti.

I znam, neki će pomisliti – o baš je ugurala u članak ovu prodaju svoje Akademije, ali ja znam zbog čega je tu stavljam.

Jer znam da imam efikasne strategije koje će sudionicima pomoći da ova područja poslovanja poslože i vidljivo unaprijede.

Jer znam kakve rezultate postižu moji klijenti i zbog toga svoja rješenja vaših problema, želja i potreba posve otvoreno komuniciram.

Izazove koje trenutno prolaziš ja sam unatrag 19 godina građenja timova, biznisa, brendova i poslovnih/prodajnih strategija već prošla i zbog toga ti kroz program Akademije “Izgradi uspješan biznis” mogu ponuditi efikasne strategije kojima ćeš uštedjeti puno vremena i novaca na krive odluke i greške.

Ako u ovom trenutku stvarno voliš svoj posao, ali previše radiš bez željenih rezultata…

Ako želiš naučiti raditi pametnije, a ne više…

Ako ne trebaš samo lekcije već i “poguranac” i mentorstvo od 8 tjedana…

Ako želiš konkretne upute, efikasne strategije i tips&tricks…

Ako si spremna konačo svoj biznis odvesti na nivo koji želiš…

…jedno mjesto u Akademiji “Izgradi uspješan biznis” čeka na tebe.

Promotivna cijena kotizacije traje do 22.2.

Pola grupe već je popunjeno.

Ne, ovo nije marketinška fora. Ako ne požuriš, propustit ćeš i ovu priliku da stvoriš uspješniji biznis i brend.

Više informacija pogledaj na www.transformacijabiznisa.com 

About the author

Certified business, branding & success expert. Posljednjih 19 godina stvaram uspješne osobne i poslovne priče. I vaša može biti jedna od njih. Imate pitanje, prijedlog ili tražite edukatoricu/predavačicu? Kontaktirajte me na marina@konekta.hr. Želim vam da ostvarite sve svoje potencijale. Marina