Imaš odličnu prodajnu ponudu, ali kupci na tvojim društvenim mrežama, newsletteru, web stranici ili landing page-u baš i ne reagiraju?
„U čemu je problem?“ – često me pitate, pa evo i odgovora popraćenog konkretnim primjerima tako da svoje greške možeš odmah i ispraviti.
Za početak, moraš znati da tvoje potencijalne kupce uopće ne zanima što ti nudiš, nego isključivo što tu ima za njih i kako im tvoj proizvod ili usluga može pomoći da riješe svoj problem, želju ili potrebu.
Možda zvuči brutalno, ali je istina i čim prije to shvatiš, prije ćeš svoje proizvode i usluge moći prodavati tako da te potencijalni klijenti mogu čuti.
(Ni ti ne čitaš moje savjete jer si malo došla vidjeti što se dešava u mom životu, već zato što vjeruješ da tu ima nešto za tebe, što ti može pomoći unaprijediti tvoj biznis i brend, nije li tako?)

Ovdje ću ti pojasniti 3 greške koje ubijaju tvoju prodaju, a koje odmah možeš popraviti.
Pripremila sam i primjere tako da odmah vidiš kiksaš li i ti na tom području.
1. Je li iz naziva tvoje ponude tvom idealnom klijentu jasno da tu ima nešto za njega?
Nama je jasno sve o našoj ponudi jer smo je kreirali mi, no naši potencijalni kupci ne čitaju misli.
Ako želiš ostvariti dobru prodaju, već u samom naslovu i opisu kupcima moraš jasno objasniti koju vrijednost dobivaju i na koji način im upravo tvoja ponuda rješava problem ili želju koju imaju.
Primjer:
Mogla sam ja svoju akademiju nazvati „Poslovna akademija“, ali to ti puno toga ne govori, zar ne?
Ali kad napišem: Online Akademija “Izgradi uspješan biznis” – grupni mentorski program za poduzetnice – e to ti već govori puno o tome je li ovo nešto za tebe, zar ne?
Iz ovog opisa vidiš kakvu razliku stvara samo naslov i kako odmah vidiš i znaš hoćeš li čitati dalje opis ili je to nešto što ćeš preskočiti.
2. Je li iz opisa tvoje ponude tvom idealnom kupcu jasno koji benefit može dobiti/stvoriti kupnjom baš tvoje usluge ili proizvoda?
…ili im pišeš samo o tehničkim karakteristikama što ih ne potiče na akciju?
Neka iz opisa odmah bude jasan benefit tvoje usluge ili proizvoda.
Jer to je ono što tvoj kupac kupuje – rješenje problema, ispunjenje želje, benefit…a ne tehničke karakteristike koje nabrajaš.
Mogla bi ja reklamirati samo tehničke karakteristike Akademije:Program od 3+3 mjeseca, 12 lekcija, 12 online sastanaka, 20 sati video materijala, 36 radnih knjiga, 3 bonus predavačice…
Ali koga to zanima, za boga miloga?
Ali kad pričam o vrijednosti koju pomoću tog programa ili materijala možeš stvoriti – e, to je posve druga stvar.
Zato neću napisati samo na primjer: “Pristup zatvorenoj grupi”, nego ću napisati “Dobit ćeš odgovore na sva pitanja kako bi bila sigurna da ideš u pravom smjeru”.
Vidiš razliku?
A opis također sadrži i tehničke karakteristike i benefite, ali je fokus na vrijednosti i rezultatima koje sudjelovanjem na Akademiji možeš stvoriti:
Akademija „Izgradi uspješan biznis“ je online grupni mentorski program za ambiciozne poduzetnice i freelancerice koje vole svoj posao i od njega žele dobro živjeti, a sada su spremne zasukati rukave kako bi iz tjedna u tjedan uz konkretne upute i moje mentorstvo izgradile svoj uspješan biznis i brend.
U mentorskom programu koji traje 3+3 mjeseca pomoći ću ti• Izgraditi zdrave temelje poslovanja (koliko god dugo da posluješ),• Naučiti te kako da bolje upravljaš vremenom i prioritetima (tako da radiš efikasnije i postižete bolje rezultate)• Pokazati kako da počneš raditi sa svojim najboljim klijentima (koji su spremni platiti adekvatnu cijenu.)• Naučit ću te kako efikasnije prodavati, zavoljeti i povećati prodaju• Pokazat ću ti kako kreirati efikasne marketinške aktivnosti kojima se možeš istaknuti u moru konkurencije• Moći ćeš pojednostaviti svoj biznis kako bi maksimizirala rezultate (jer želiš više vremena, više profita i više zadovoljstva, a ne raditi cijele dane bez rezultata, zar ne?)• I sve to u sklopu online programa Akademije bez suvišnih “zavoja”, brže i samopouzdanije nego što si ikad mislila da je moguće (ako naravno odradiš svoj dio zadataka).
Vrijednost/benefite koje tvoj program nudi i stvara moraš ponavljati u SVAKOJ objavi (napisat ćeš i kraću verziju naravno), jer možda će netko baš na tvojoj 25-oj objavi na tvoj profil doći prvi put, a ti želiš da mu sve bude jasno, zar ne?

3. Imaš li dokaz da je tvoju ponudu već netko kupio i nije požalio?
Ljudi se (s pravom) boje da će s “nevjerojatnom ponudom” zapravo kupiti mačka u vreći.
Upravo im recenzije daju sigurnost i informacije temeljem kojih mogu donijeti odluku koja je za njih najbolja.
Za Akademiju Izgradi uspješan biznis stalno komuniciram osvrte na napredak, recenzije, rezultate isl.
Na primjer:

ili:

Sve to pomaže i tebi da provjeriš je li to program za tebe, što u njemu možeš očekivati, kakve rezultate su druge sudionice postigle, kakav su dojam imale o mom radu – a to su činjenice na temelju kojih ti donosiš informiranu odluku hoćeš li se u Akademiju i ti prijaviti ili ne.
ZAPAMTI: bez povjerenja nema ni prodaje.
Eto, sve ove greške možeš popraviti brzo, a mogu ti ih pomoći „popraviti“ i ja.
Moje poslovne i prodajne strategije dostupne su ti odmah u online edukacijama.
Ako si poduzetnica početnica, uz moje edukacije ćeš stvoriti zdrave temelje za izgradnju svog uspješnog biznisa, bistru sliku tvoje pozicije i najboljeg smjera za tebe te se samopouzdanije otisnuti u svoju poduzetničku avanturu.
Ako si iskusna poduzetnica, moje edukacije i savjetovanja će te “pomaknuti s mjesta”, promijeniti mindset i dati ti konkretan plan za level-up tvog biznisa kako bi mogla stvoriti željene poslovne rezultate, uspješnije prodavati i poslovati.
Uz video lekcije i radne listiće prema cilju te vodim korak po korak i u tvom tempu.
Klikom na naslov saznaj više o svakoj online edukaciji.

Online Akademija “Izgradi uspješan biznis” – grupni mentorski program za poduzetnice
Na www.transformacijabiznisa.com možeš pročitati koncept rada i upisom svog maila u obrazac ODMAH ti na e-mail dolazi PDF sa svim detaljima.
U Akademiji odradi svoj dio posla i čekaju te vidljivi rezultati na području produktivnosti, organizacije, vidljivosti, pozicioniranja i prodaje.
Želiš da tvoj biznis i brend gradimo individualno?
Rad 1:1 sa mnom omogućuje ti da uz pomoć konkretnih odgovora i savjeta primjenjivih baš za tvoj biznis svoje poslovne ciljeve postigneš brže i uspješnije, bez bacanja vremena, živaca i novaca.
Detalje pročitaj OVDJE.
Sve načine kako ti mogu pomoći izgraditi tvoj uspješan biznis, od besplatnih do plaćenih aktivnosti, pročitaj OVDJE i izaberi rješenje koje će tebe i tvoj biznis najbrže odvesti do željenih rezultata.
Izgradi biznis koji služi tebi, a ne ti njemu.
Kada, ako ne sada?