Kako izgraditi autentičan brend i zašto je autentičnost jedna od najvažnijih čimbenika brenda?
Autentičnost brenda je po svim istraživanjima jedna od najvažnijih čimbenika brenda, a predstavlja našu odluku da budemo iskreniji u svemu što radimo.
Brend uključuje sve ono što nas čini “nama” – vizualni identitet, osobnost i vrijednosti brenda, način komunikacije, reputacija, stav i iskustva korisnika.
Samo 1% milenijalaca vjeruje marketingu tvrtki, pokazalo je istraživanje “The Millennial Consumer“ (Elite Daily and Millennial Branding).
Čak 91% kupaca radije će kupovati od brenda koji smatraju autentičnim i koji iskreno komunicira o svojim proizvodima i uslugama.
Predstavljam vam pet ključnih čimbenika koji pomažu brendovima da povećaju autentičnost.
1. Gradite odnos i povjerenje
Snažne veze nije moguće izgraditi preko noći – niti one privatne, niti one poslovne.
Izgradnja odnosa temeljenog na povjerenju zahtijeva naš angažman i vrijeme, ali je rezultat itekako vrijedan truda.
- Slušajte svoje klijente/kupce. Da bi to mogli trebate prvo znati tko je vaš idealan klijent, stoga nikako ne propustite kreirati avatar svog idealnog klijenta.
- Pomažite svojim kupcima i potencijalnim kupcima, umjesto da im stalno pokušavate nešto prodati. Stvarajte sadržaj koji im je koristan.
- Pokažite im da vam je stalo. Obraćajte im se imenom u komunikaciji (pisanoj i osobnoj), pošaljite im čestitku ili popust za rođendan, pitajte ih kako napreduju nakon edukacije – mogućnosti je uistinu bezbroj.
View this post on Instagram
2. Budite dosljedni u brendiranju
Kada definirate svoj brand identitet, svoje vrijednosti i poruku komunicirajte na svim platformama koje koristite.
Budite dosljedni u oku, uhu, okusu i doživljaju, uživo i online, jer jednom kad vas klijenti upoznaju i steknu iskustvo s vama, taj standard očekuju i dalje.
3. Nemojte voditi monolog, vodite dijalog
U građenju odnosa s klijentima, komunikacija je iznimno važna.
Nemojte voditi monolog na društvenim mrežama.
Dodajte dozu ljudskosti svom brendu, odgovarajte na komentare pratitelja, uložite svoje vrijeme u komunikaciju, pitajte ih za ideje i mišljenja.
Na kraju krajeva, oni najbolje znaju što trebaju, a vi najbolje znate kako im možete pomoći.
4. Budite iskreni
Pričate li jedno, a radite drugo?
Prodajete li proizvod koji sami nikad ne biste koristili ili uslugu u koju ne vjerujete?
Nije važno ono što govorimo, nego što činimo.
Kako u životu, tako i u brendiranju, naši potencijalni klijenti će to osjetiti i donositi odluke sukladno tome.
Pri donošenju kupnje više od 75% odluka donosimo na temelju emocije, a jedna od najznačajnijih je ona vjeruje li nam naš kupac ili ne.
5. Koristite svjedočanstva zadovoljnih korisnika
Svjedočanstva klijenata značajan su način da pokažete kako radite i čemu ste posvećeni.
Kad vam je stalo da pomognete klijentu da riješi neki problem, prepreku, izazov ili potrebu – oni će vam biti zahvalni.
Ako ih zamolite, rado će vam ostaviti osvrt, što pak pomaže drugim ljudima da vide što u radu s vama mogu očekivati.
View this post on Instagram
Klijenti me često pitaju koja je najbolja brend strategija.
Moj odgovor je uvijek “Vaša najbolja brand strategija je biti – vi”.
Svoju brend osobnost i posebnosti iskoristite tako da se autentično brendirate.
Kad pogledate moje profile na društvenim mrežama kao i fotografije, vama je jasno koliko sam strastvena oko pomaganja svojim klijentima i pratiteljima da ostvare vrhunske rezultate u brendiranju, prodaji i poslovanju, ali i koliko mi je bitna priroda, razvoj, briga o sebi, putovanja itd. (Zapratite me)
Vaši idealni kupci u ovom trenutku traže i trebaju upravo ono što vi jeste i nudite.
Budite autentično vi – to će vam se uvijek najviše isplatiti.
__________________________________
Želiš izgraditi uspješan biznis – biznis koji služi tebi, a ne ti njemu?
Biznis u kojem znaš kako postaviti granice, radiš s idealnim kupcima i imaš profit, vrijeme i zadovoljstvo?