Google my Bussiness je besplatan profil vaše tvrtke ili organizacije koji vam omogućuje da se jednostavno povežete s klijentima koji traže ono što vi nudite u Google tražilici i Google kartama.
Google je danas najviše korištena tražilica na svijetu.
Ako imate aktiviran Google My Busines (GMB) profil, vaši potencijalni klijenti će vas naći lakše, dobiti na brz i jednostavan način glavne informacije o vama i vašem radu te će imati mogućnost da brzo i lako stupe u kontakt s vama.
Možete li upotrebljavati Google My Business iako nemate fizičku trgovinu? Kaže Google: bez obzira na to radite li od kuće ili pružate uslužnu djelatnost, možete dodati podatke o svojoj tvrtki na način da se na Googleu prikazuju s fizičkom adresom ili bez nje.
Reci mi na jednostavan način čemu služi taj Google My Business.
OK. Kad ste u drugom gradu (primjerice Čakovcu) i želite pojesti najbolju pizzu, vjerojatno ćete ukucati u Google “pizzerija Čakovec”.
Google će vam ponuditi kartu Čakovca s mjestima na kojima se nalaze pizzerije te ćete moći vidjeti njihovu adresu, radno vrijeme, udaljenost, način plaćanja, recenzije, fotografije i slično – i odmah izabrati.
Brzo, jednostavno, lako.
Znači, ako nemate aktiviran profil, već tu gubite svoju prodajnu priliku, kao i priliku da vas potencijalni klijenti zapaze i saznaju nešto više o vama.
Zašto je danas više nego ikad važno olakšati izbor svom klijentu/kupcu?
Svi volimo brza, jednostavna i laka rješenja.
GMB ističe vaš profil i rad u Google tražilici, a time pomaže da vas lakše nađu oni koji trebaju ono što vi nudite.
Omogućava vam da olakšate svojim klijentima time da im odmah date sve glavne informacije o vašem radu na jednom mjestu, a oni će to itekako cijeniti.
Ako “tjeramo” kupca da “kopa” vaše podatke, on će vjerojatno odustati i izabrati drugo rješenje koje mu je jednostavnije, brže i jednako dobro.
Ako imate aktiviran GMB profil, kad potencijalni klijent klikne na vašu adresu, Google maps će mu odmah otvoriti navigaciju i olakšati mu da dođe do vas.
Kad klikne na vaš telefonski broj, vaš telefon će mu automatski ponuditi mogućnost da vas nazove.
Može odmah kliknuti i vašu web stranicu, posljednje postove, posebne ponude i promocije, može vam napisati ili pročitati recenzije i lakše se odlučiti za vašu ponudu.
San snova svakog klijenta i tvrtke 🙂
View this post on Instagram
Pogodnosti koje pruža Google My Business mogu se svrstati u tri kategorije.
1. Održavanje točnih informacija o tvrtki online
2. Interakcija s korisnicima
3. Privlačenje novih klijenata
Također, u statistikama možete pratiti i analitiku tj. ponašanje vaših korisnika.
Zainteresirani?
OK, sad mi reci kako da ja to aktiviram.
Nema problema 🙂
Treba vam svega nekoliko minuta.
Morate imati Google račun
Dodajte svoju tvrtku na Google My Business
Upišite naziv vaše tvrtke, a zatim i ostale informacije (adresu, djelatnost, telefonski broj, url web stranice…)
Nakon što napunite profil, trebate kliknuti potvrda tvrtke i zatražiti dopisnicu s jedinstvenim kontrolnim kodom za potvrdu.
Za par tjedana dobit ćete dopisnicu, ukucati kod u vaš GMB, nadopuniti profil i voila – to je to.
Za slučaj da trebate još malo informacija, Google je ovdje sve lijepo pojasnio korak po korak.
Uglavnom, kad se registrirate vidjet ćete da je sve vrlo lako i logično.
Pogledajte moj Google My Business profil i bit će vam lakše u ispunjavanju vašeg profila.
Samo u Google tražilicu ukucajte “marina kolar konekta” i dobit ćete ovo:
Koja je meni omiljena mogućnost Google My Business-a?
Recenzije 🙂
Recenzije nam mogu pomoći izgraditi povjerenje kod klijenata, stvoriti tržišnu prednost, povećati prodaju i poboljšati svoju ponudu.
Znaš i sama, kad tražimo neki proizvod ili uslugu, izabrat ćemo rješenje u koje imamo najviše povjerenja.
P.S. Tražiš li redovito recenzije i imaš li dovoljno kvalitetnih recenzija koje prodaju za tebe dok ti spavaš?
KLIKNI OVDJE ZA E-KNJIGU RECENZIJE I OSVRTI
__________________________________