Poduzetnički fokus

Zašto autentično brendiranje funkcionira bolje (i kako stvoriti autentičan brend)?

Kako izgraditi autentičan brend i zašto je autentičnost jedna od najvažnijih čimbenika brenda?   Autentičnost brenda je po svim istraživanjima jedna od najvažnijih čimbenika brenda, a predstavlja našu odluku da — Pročitaj više

Google My Business – zašto ga imati i kako ga aktivirati?

Google my Bussiness je besplatan profil vaše tvrtke ili organizacije koji vam omogućuje da se jednostavno povežete s klijentima koji traže ono što vi nudite u Google tražilici i Google — Pročitaj više
što je brend i kako ga izgraditi

Što je brend i kako se brendirati?

Što je brendiranje? Što je brend? Brend je slika koju će potencijalni klijenti o vama ili o vašem proizvodu/usluzi imati. On je promocija onoga što zastupate i u što vjerujete, jedinstvena — Pročitaj više

Kako recenzijama izgraditi povjerenje u naš biznis (i povećati prodaju) ?

Zanima vas kako dobiti više osvrta/recencija? Kako recenzijama izgraditi povjerenje u vas i vaš biznis? Kako izgradnjom povjerenja povećati prodaju? Evo kako.   Recenzije nam mogu pomoći izgraditi povjerenje kod — Pročitaj više

5 faza žalovanja kod poslovnih gubitaka – u kojoj ste fazi?

Ovih dana suočavamo se s velikim gubicima. Znajući to ili ne, prolazimo kroz različite faze žalovanja i nosimo se s njima najbolje kako znamo. Elisabeth Kübler-Ross je 1969. u svojoj — Pročitaj više

Kako postati i ostati poduzetnik?

Znaš li da svaki drugi poduzetnik/tvrtka propadne prvih nekoliko godina poslovanja?  U ovom tekstu donosim 5 načina kako da i ti izbjegneš postati broj u ovoj crnoj statistici.   Biznise — Pročitaj više

Psihologija boja u brendiranju – kako izabrati boju koja će biti pun pogodak?

Jeste li znali da do 90% naše percepcije o nekom proizvodu ili brendu može ovisiti o tome kakva mu je boja? Dobar razlog da pametno biramo boju kojom ćemo predstaviti — Pročitaj više

Crna strana poslovne strasti – gdje je granica?

Što nas pokreće? Nemali broj večeri u životu u sebi sam osjetila ushit pri pomisli da ću nakon spavanja odmah ujutro moći nastaviti raditi nešto što me u tom trenutku — Pročitaj više

Brend – od omiljenog do omraženog preko noći?

Brend – od omiljenog do omraženog preko noći, najnoviji primjer na hrvatskoj sceni.   Brendiranje je proces u kojem neka tvrtka ili pojedinac, korištenjem raznih taktika i metoda, nastoji izgraditi prepoznatljivost — Pročitaj više