E-KNJIGA: Recenzije i osvrti – kako ih zatražiti, dobiti i koristiti u svrhu pozicioniranja i povećanja prodaje?

Recenzije i osvrti: Kako ih zatražiti, dobiti i koristiti u svrhu pozicioniranja i povećanja prodaje (E-knjiga, radni listići i scenariji koje odmah možete koristiti.)

Recenzija je iznimno moćan alat u stvaranju povjerenja klijenata u naš rad/proizvode/usluge, a bez stvorenog povjerenja – nema ni prodaje.

Biste li kupili neki proizvod ili uslugu od tvrtke koji ima loše recenzije?

Biste li za neki važan posao angažirali stručnjaka koji nema recenzije niti poznajete nekoga tko je njegovom uslugom bio zadovoljan?

Ni ja.

Da skratim priču:

  • trebate recenzije
  • trebate ih početi tražiti
  • trebate ih tražiti tako da dobijete kvalitetne recenzije koje će vašim potencijalnim klijentima pomoći da donesu brzu i informiranu odluku da je vaš proizvod ili usluga pravi izbor za njih.
Kroz ovu e-knjigu, radne listiće i gotove scenarije na čak 72 stranice pomoći ću vam da korak po korak stvorite efikasan sustav prikupljanja recenzija, da dobijete prve recenzije kao i da dobijete kvalitetne recenzije koje će za vašu prodaju raditi čudesa.

Ova e-knjiga je savršen alat za vas ako:

  • nemate običaj tražiti recenzije
  • neugodno vam je tražiti recenzije
  • ne znate kako zatražiti recenzije
  • ne pomažete klijentima konceptom kvalitetnog osvrta (radi čega dobijete recenziju koju ne možete dalje koristiti ili pak se klijenti smrznu i na kraju ne ostave osvrt)
  • ne reagirate adekvatno na dobivene dobre, negativne ili lažne recenzije
  • ne znate kako koristiti dobivene recenzije u svrhu unaprjeđenja prodaje i rasta svog biznisa.
Prolistajte prvih 9 stranica e-knjige i pogledajte koje sve teme obrađujemo te za koje sam vam slučajeve pripremila čak 21 gotovih scenarija koje odmah možete koristiti (poput kako tražiti recenziju, kako podsjetiti klijenta, kako adekvatno odgovoriti, kako reagirati na lošu ili lažnu recenziju….)

Ako maštate o fazi poslovanja kad se “prodaje samo od sebe”, trebate u svoj radni plan staviti učenje o tome kako pribaviti kvalitetne recenzije klijenata kako bi ostvarila više povjerenja i prodaje u svom biznisu, te kako svoje zadovoljne klijente pretvoriti u promotore.

Format: e-knjiga u pdf formatu, 72 stranice
Cijena e-knjige: 350 kuna
NARUČI SVOJ PRIMJERAK KNJIGE SADA I KRENI

Nakon što ispunite upitnik, na e-mail ćete primiti ponudu, a nakon plaćanja na e-mail šaljem pdf verziju e-knjige za download.

Vrijeme je da uz moju e-knjigu traženje, dobivanje i korištenje kvalitetnih recenzija za vas postane mačji kašalj 🙂

E-knjiga je praktičan priručnik s obiljem konkretnih primjera, predložaka i savjeta koji su mi olakšali da spremnije zatražim kvalitetne recenzije u svrhu povećanja vidljivosti, pozicioniranja na tržištu i izgradnje povjerenja s potencijalnim klijenticama.
Sada je i mojim klijenticama puno lakše napisati recenziju jer samo odgovaraju na konkretna pitanja i ne trebaju razbijati glavu o tome što da napišu, od kud da počnu i kako da sastave nešto smisleno (jer upravo zbog navedenog su prije neke odustale ili odgađale pisanje recenzije).
Odličan vodič koji opisuje sve moguće situacije i daje odmah primjenjiva rješenja.
Preporučila bih je svakome tko želi podići standarde u svome poslovanju i kroz recenzije graditi povjerenje s potencijalnim klijentima.

Suazana Kolarić hipno i aromaterapeut
Suzana Kolarić
Hipno&aromaterapeut

Prelistaj prvih 9 stranica e-knjige

Recenzije i osvrti - kako ih zatražiti, dobiti i koristiti u svrhu pozicioniranja i povećanja prodaje?